Vilkår

Pris
Alle priser på optimizenutrition.se er angitt i svenske kroner (SEK)

Gjeldende lov og tvist
Tvister skal i første omgang løses i minnelighet etter diskusjon med Optimize Nutritions kundeservice.

Hvis en tvist ikke kan løses i minnelighet med Optimize Nutritions kundeservice, kan du som kunde henvende deg til ARN (Allmänna reklamationsnämnden, ARN Box 174 101 23 Stockholm) som du finner mer info om på www.arn.se. Du kan også sende inn klager direkte online via EU-kommisjonens plattform for tvisteløsning, som du finner via følgende lenke http://ec.europa.eu/consumers/odr. Hvis du sender inn en klage via denne plattformen, blir saken din automatisk videresendt til det rette nasjonale ansvarlige tvisteløsningsorganet. Dette organet tar deretter kontakt med oss og forsøker å løse tvisten uten å involvere domstol.

Ved eventuell tvist følger Optimize Nutrition beslutninger fra ARN eller tilsvarende tvisteløsningsorgan.

Tvist angående tolkningen eller anvendelsen av disse Vilkårene skal tolkes i samsvar med svensk lov og avgjøres i henhold til punkt 14.2 ovenfor eller i siste instans av alminnelig domstol.

Denne avtalen skal reguleres av og tolkes i samsvar med svensk lov, med unntak av ufravikelige bestemmelser i svensk lov og gjeldende EU-direktiver.

Personvernpolicy
Vår personvernpolicy er en del av våre Kjøpsvilkår, hvis du klikker her kan du lese en fullstendig versjon av denne.

Kjøp
Bestilling godkjennes når Optimize Nutrition har bekreftet bestillingen gjennom en ordrebekreftelse via e-post. Ved eventuelle feil forbeholder vi oss retten til å korrigere det i ettertid.

Leveringsforsinkelser
Ved eventuell leveringsforsinkelse varsler vi deg så fort vi kan via e-post eller telefon. Ved leveringsforsinkelser har du som kunde alltid rett til å kansellere kjøpet. Vi gjør alltid vårt beste for å fullføre kundens bestilling.

Frakt og retur
Alle våre pakker sendes til deg via transportselskap og hentes ut på nærmeste utleveringssted. Dersom Optimize Nutrition skulle ha sendt din vare feil eller hvis det skulle være noe feil på din vare, dekker vi frakten. Du kontakter da oss via Kundeservice for å få en returetikett hvor du kan beskrive feilen før du sender varen tilbake til oss. Alle våre returer og bytter er helt kostnadsfrie. Returfraktetiketten sendes til din e-postadresse.

Risikoer ved transport
Vi står for skadet vare fra vårt lager til deg. Du står for risikoen ved retur til oss. Ved skadet vare kontakt oss via Kundeservice og beskriv skaden etc.

Reklamasjon
Hvis du oppdager noe feil på varen din og vil opprette en reklamasjon, kontakter du alltid oss via vår Kundeservice. Send en melding som inneholder ditt ordrenummer og en beskrivelse av feilen så hjelper vi deg videre i saken.

Garanti
Garanti gjelder kun ved fabrikasjonsfeil. Hvis du er misfornøyd med varen din, er du velkommen til å kontakte oss via Kundeservice så skal vi forsøke å hjelpe deg med en god løsning. Behovet for kosttilskudd er veldig individuelt, derfor går det ikke å garantere resultater for alle individer. Les om kosttilskuddene du vil kjøpe for å se om de møter behovet du har. Produktene brukes på egen risiko.

Åpent kjøp og angrerett
Optimize Nutrition gir deg alltid 30 dagers åpent kjøp & angrerett på alle dine bestillinger. Dette forutsatt at produktet og produktforpakningen er i uforandret tilstand, dvs. ubrukte og ikke ødelagte eller skadede. Returfrakten ved bruk av angrerett og åpent kjøp er helt kostnadsfri. Ved åpent kjøp eller angrerett betales kun varens pris tilbake. Tilbakebetalingen settes enten inn på kontoen du oppgir eller som tilgodelapp hos Optimize Nutrition. Alle bestillinger som ved bruk av angrerett eller åpent kjøp skal meddeles innen 30 dager fra bestillingsdato via Kundeservice ellers er ikke bruken gyldig.

Betaling
Vi benytter oss av kortbetaling, faktura, delbetaling, forskuddsbetaling via Klarna samt betaling via Swish.

Aldersgrense
Aldersgrensen ved postordre kjøp er 18 år. Er du under 18 år kreves foresattes godkjenning. Vi har dessverre ikke noe system som sorterer bort kjøp av mindreårige, men hvis det oppstår problemer gjelder 30 dagers åpent kjøp.

Cookies
Cookies kan lagres på din datamaskin ved bestilling fra vår hjemmeside. Vær oppmerksom på at vi IKKE bruker cookies for å lagre informasjon om deg.

Feil i publisering
Ved prisfeil og feil i tekster forbeholder vi oss retten til å korrigere priser og tekster på vår hjemmeside i ettertid. Vi reserverer oss også mot prisjusteringer som endrede priser fra våre leverandører, valutaforandringer og fraktkostnader, lagerforandringer, tekniske feil i nettbutikken.

Nyhetsbrev via SMS og e-post
Alle som handler hos Optimizenutrition.se vil automatisk abonnere på Optimize Nutritions nyhetsbrev. Ønsker du å avslutte abonnementet ditt, finnes det en lenke i nyhetsbrevene hvor du kan avslutte abonnementet. Hvis du ønsker hjelp med å avslutte abonnementet, er du velkommen til å kontakte vår Kundeservice. Du godtar også å motta e-post hvor vi ønsker at du legger igjen en anmeldelse etter kjøpet.

Uavhentet pakke
Ved uavhentet pakke forbeholder vi oss retten i henhold til 41§ KKL til å belaste deg kostnadene for returfrakt, ekspedisjonskostnad etc. Du vil bli belastet en minimumsavgift på 299:- ved uavhentet pakke. Pakken ligger på utleveringsstedet i 7 dager før den returneres til oss.

Ubetalt faktura
Vi fakturerer alle våre kunder via Klarna faktura. Når du velger å betale dine kjøp hos oss med faktura, er det Klarnas vilkår du vil akseptere. Vennligst kontakt Klarna ved eventuelle spørsmål.

Falske bestillinger
Alle våre ordre IP-logges. Falske bestillinger og bedrageriforsøk anmeldes til politiet.

Endre og avbestille ordre
Ved endring eller avbestilling av ordre kontakt oss på Optimize Nutrition via Kundeservice.

Akseptere vilkår
Du aksepterer våre Kjøpsvilkår og vår Personvernpolicy ved å klikke på knappen "Bekreft bestilling" eller "Fullfør kjøp" på www.optimizenutrition.se.

Disse Vilkårene er fastsatt av Optimize Nutrition Scandinavia AB den 2024.07.16